2010. október 25., hétfő

pörgős vasárnap

A mai nap is csak eltelt valahogy. A tegnapi, ma hajnalig tartó Lady Gaga vs. Farmer parti után kóvályogtak az emberkék. A partiról ne többet, jó volt oszt ennyi. Azt sem tudtam ki a Lady Gaga. A jelmezem a kicsitnél erősebbre sikeredett, de hát gyorsan kellett valamit kitaláljak a semmiből. Mindenkit megnyugtatnék, hogy csak a buli kedvéért öltöztem be! :D Lényegében szemeteszsák és ragasztószallag gumicsizmában volt az alapöltözetem, némi sminkkel amit a lányok kölcsönöztek. Sokkoló volt. Sokáig nem is bírtam benne, de egy sor fotózkodást megért. Csak be ne taggeljenek a facebookon! :D

A mai napon érkezett 3 új diák az iskolába, ketten már idősebb nők. az egyik egy kb. 1 éves gyerekkel jött, aki nagyon sírt amikor megtudta h anyu marad. Megértem. Nem értem. Este közös sütizés, kávézás az újak tiszteletére. Utánna az eddig tanúltakból volt előadás tánc, zene és kórus viszonylatban.Én tegnap annyit táncoltam h ma nem tudtam előadni táncon, de nem is bánom, mert ez a hiphop/funky tánc amit modern tánc néven előadtunk több mint gáz szerintem. Remélem csak erre az alkalomra készült ez a koreográfia!

A koncert az jól sikerült. Egyik számban gitároztam, a másikban énekeltem. egyiket sem tudok, ahhoz képest jó túllenni rajta.

Lefekvés előtt még megnéztünk egy japán anime-t. Mit mondjak, nem kaptam mást mind amire számítottam. Na és miért épülnek a népfőiskolák temetőkre?!

Jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.